דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלבשה תחתונה לנשים 

מאת    [ 14/11/2011 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 3625 פעמים ]

הלבשה תחתונה מהווה פלח שוק נכבד בתעשיית האופנה, וחברות רבות מציעות למכירה מגוון של מוצרים המתאימים לנשים בעלות מבנה גוף שונה והעדפות אסתטיות שונות. למרות שבשנים האחרונות התפתח מאוד תחום ההלבשה התחתונה לגברים וכיום כבר לא מסתפקים בסוג אחד או שניים של תחתונים לגבר, הרי שעדיין הנשים נותנות את הטון בתחום זה. אפשר לומר כי קיים ממש עולם שלם של הלבשה תחתונה לנשים, שרק הולך ומשתכלל מיום ליום. 

להלבשה תחתונה ישנה היסטוריה ארוכה ומעניינת, ולא תמיד הייתה הפרדה כה ברורה בין הלבשה תחתונה לנשים לבין הלבשה תחתונה המיועדת לגברים. חלק מפריטי הלבוש המזוהים כל כך עם הלבשה תחתונה כלל לא היו קיימים עד למאה העשרים. החזיה, למשל, החליפה את המחוך רק לקראת תחילת המאה העשרים. בשונה מן המחוכים המסורתיים (שהיו עשויים מחומרים כמו עצמות לווייתנים) פותחו עבורה חומרים אלסטיים להגברת נוחות הלבישה.

נוחות ופונקציונאליות בהלבשה התחתונה

הלבשה תחתונה היא קודם כל תחום פונקציונאלי, כשהבגדים אמורים למלא תפקידים שונים בחיי היום יום. כך לדוגמא נוצרה החזיה במקור לא רק מסיבות אסתטיות אלא גם כדי להגן על התפתחות החזה. היבט הנוחות בכל מה שקשור לתחום של הלבשה תחתונה לנשים הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר. החיפוש אחר חזייה נוחה יכול לשלוח נשים לחנויות ספציפיות בארץ ובחוץ לארץ, שרק בהן נמצא דגם מסוים שמספק את תחושת הנוחות המושלמת.

קניה של הלבשה תחתונה לנשים היא לכן דבר שדורש היכרות אינטימית עם הגוף ועם דרישותיו המיוחדות אצל כל אישה ואישה. ניתן כיום למצוא הלבשה תחתונה לנשים בחנויות רבות שחלקן מיועדות אך ורק לתחום זה. בנוסף לחנויות אפשר למצוא גם הלבשה תחתונה הנמכרת באינטרנט. כאן כמובן יש צורך לדעת במדויק את המידה, סוג הבד וכדומה, כיוון שאין אפשרות למדוד את התחתון או החזיה לפני הקניה. 

הלבשה תחתונה סקסית – לזוגיות מוצלחת

הלבשה תחתונה לא נועדה כמובן אך ורק לשימושים פונקציונאליים, ואי אפשר להתעלם מתפקידה כמעודדת זוגיות בריאה. קניה של בייבי דול, חזייה, תחתון או כל פריט אחר יכולה להיות קניה של אביזר סקסי, שמוסיף אווירה של כיף לחיי בני הזוג. ישנן חנויות שמוכרות הלבשה תחתונה לנשים תוך דגש מיוחד על פריטים סקסיים, וכל אישה יכולה למצוא את הפריט שיתאים לגופה ולתחושה שלה לגבי עצמה.

ביגוד סקסי יכול כמובן להיות מתנה לבת הזוג, ואכן גברים רבים אינם נרתעים מלהתעניין בתחום של הלבשה תחתונה לנשים. לבנים סקסיים יכולים להיות הזדמנות להפתיע ולחדש, ומביעים בצורה הטובה ביותר את התחושה כי האש הרומנטית עדיין לא נכבתה. לעיתים חוששים גברים מלהיכנס לנושא זה, אך כדאי לדעת כי בחנויות המוכרות הלבשה תחתונה יוכלו תמיד להתייעץ עם המוכרות ולהצליח להגיע בסופו של דבר לבחירה הנכונה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב